eDialog - Slik sender du trygt digital post til kommunen Ved å bruke eDialog kan du vere sikker på at sensitive og teiepliktige opplysningar blir ivaretekne på ein trygg måte.Med tenesta eDialog kan både privatpersonar og verksemder senda dokument til Lærdal kommune via ein sikker og effektiv kanal.Du loggar inn på eDialog herTenesta krev sikker identifisering som tildømes bankIDData blir overført kryptertDet gir ein sikker identifikasjon av avsendarDokument blir sende elektronisk og mottekne direkte i vårt systemVi sparar tid på postgang og postregistreringDu kan nytta eDialog om duskal senda post med konfidensielle opplysningarskal senda dokument til eksisterande sakskal senda andre dokument til sakshandsaming eller journalføringDu skal ikkje nytta eDialog omkommunen tilbyr eigne elektroniske skjema til føremåletdu har generelle førespurnader. Då kan du senda e-postNyttig å vite når du fyller ut skjemaGi god omtale av kva sendinga gjeld i tittel. Har du saksnummer frå Lærdal kommune, skriv dette inn saman med tittel på innsendingaDin kommentar blir lagt inn som eit eige vedlegg til sendingaVurder om sendinga inneheld personsensitive opplysningarLast opp naudsynte vedleggDu vil få ei kvittering i nettlesar og sendt til e-postadressa di med referansenummer for sendingaDu kan svara kommunen via eDialogOm Lærdal kommune sender brev til deg via Altinn, Digipost eller e-Boks, vil du i oversendinga sjå lenka til eDialog-skjema "Svar på denne forsendelsen". Der du kan fylle ut, laste opp vedlegg og sende tilbake. Svaret blir sendt direkte inn i sak-/arkivsystemet på rett sak.Tilgjengelegheit eDialog er delvis i samsvar med krava til universell utforming av ikt. Det er brot på 12 av 47 krav i regelverket.Tilgjengelegheitserklæring for eDialog Sist endret 12.06.2025 09:44