Kommunal kriseleiingAlle kommunar har eit grunnleggande ansvar for å ta vare på innbyggjarane sin tryggleik.Lærdal kommune har eiga kriseleiing, som er utvalde personar som skal handtere krise eller større ulukker, og då leie og samordne handtering saman med politiet og andre aktørar. Dersom det skjer hendingar som krev psykososial støtte, vil kommunen sitt kriseteam verta involvert. Teamet er samansett av barnevernleiar, kommunelege, prest, helsesyster, psykiatrisk vernepleiar, miljøarbeidar i skulen og lensmann.Vidare har Lærdal kommune utarbeidd overordna risiko- og sårbarheitsanalyse som samlar og skildrar slik kunnskap og beredskapsplanar for å vera førebudd ulike hendingar. Kommunen har eige planverk for å handtere større hendingar og krise i samfunnet. Den overordna beredskapsplanen er viktig verktøy for å handtere hendingar, og denne vert halde a jour årleg. Du kan lesa planverket for overordna beredskap i kommunen her: Overordna beredskapsplan 2023-2026 (PDF, 2 MB)ROS-analyse 2023-2026 (PDF, 3 MB)